2009

En liten sammanfattning av året lär man väl kanske skriva.

Först, nyårslöftena jag hade.

Skaffa facebook, börja dricka kaffe och äta mindre godis.

Hmm. Ja facebook har jag ju skaffat, det kan man se på mina betyg. Kaffe glömde jag totalt bort men det var väl lika bra det. Godis har jag ätit mindre ja för jag har varit ute på krogen varje helg och där äts det inte godis.

Okej kort sammanfattning:

Fyllde 18 och fick gå ut på krogen, något som jag utnyttjade väl.

Tog körkort (16 September) - bucklade bilen 3 månader senare.

Började hänga en hel del i Ramsta. Och Sunnersta också för den delen. Långt bort? Ja det kan man säga, synd att min alkoholism kom samtidigt som körkortet bara. Jag menar inte att jag har kört rattfull, jag menar att jag ändå måste åka buss trots att jag har körkort.
Ville bara vara lite övertydlig där.
Nyårslöften 2010:
- Inte få ett enda G
- Börja jobba efter studenten.



Kommentarer
Postat av: Sowa

Får jag bara skratta lite offentligt på din blogg för att du bucklade bilen? :P Måste också få nämna att du kör 50 på 2ans växel, jag måste också få gotta mig i att jag var tvungen att backa bilen åt dig den kvällen :) Nu har jag nog varit tillräckligt elak och jävlig, gjorde detta som en avslutning på min kväll, kl är rätt så mkt trots allt :) Får se om du tar bort mitt inlägg.



PS: Jag kanske är lite påverkad av alkohol så du får ha lite överseénde med detta.

2010-01-09 @ 03:53:38
Postat av: Ulla

Jävla fyllo! :P Tror knappast att jag var uppe i 50 nån gång, körde ju skitsakta. Aldrig mer att jag skjutsar dig igen! ;P

2010-01-19 @ 16:05:01
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0