Dagen efter kristi himmelfärds dag, vad den nu heter. Fredag kanske

Tar en liten, liten paus från pluggandet och skriver om min dag.

Var och handlade med pappa igen, ja det känns som att jag gör det ganska ofta men det är bara för att han utnyttjar mig genom att säga att vi ska övningsköra och sen handla lite och sen visar det sig att han vill ha mig som smakråd när han provar kläder eller nåt. Och ha med mig till hans favoritställe i hela världen - Ica Maxi

Nej pappa kan inte köpa kläder själv, han är en person som väldigt sällan är osäker men när det gäller shopping är han verkligen det, han är så osäker att han måste ha någon med sig som säger "ja det där kan du ha på dig". Jag brukar utnyttja dom här tillfällena genom att plocka på mig något som han får betala. Idag blev det ett linne, det var jag värd.

Nej men han skulle inte shoppa så mycket idag så det blev mycket övningskörning. Jag tycker det gick bra idag, körde nog igenom 30 rondeller och 28 skulle jag vilja säga gick väldigt bra. Är det något jag kan nu så är det rondeller, 90-vägar och kurviga skogsvägar. Pappa sa till och med att min uppmärksamhet var bra idag, yey, jag har inte ADHD.

Sist råkade jag ju vara på väg att köra mot rött och hade nog gjort det om pappa inte hade skrikit. Sen blev han sur (okej förståeligt) och undrade om jag hade problem med uppmärksamheten och sen, för att verkligen se till att jag förstod vad jag gjort, så förklarade han genom fotbollstermer.

"Det är som att du spelar bra i 80 minuter och sen gör ett självmål"

Som att jag inte skulle förstå annars liksom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är väl det enda sättet att få dig att förstå, sportnörd som du är ;)

2009-05-25 @ 00:10:56
Postat av: Sandrah

haha det är bra det att du är smakråd åt pappa.. :P och ett linne var du helt klart värd..! :)

2009-05-25 @ 12:20:23
URL: http://devilintheskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0