ESC SEMI 1

Jag blev väldigt sur över att en av dom bästa, Schweiz, inte gick vidare men jag måste säga att jag är väldigt nöjd ändå. Det kunde ha varit betydligt värre, Tjeckien hade kunnat gått vidare.

Sverige får vi ju inte glömma heller. Vem fan röstade på oss egentligen? Skulle mycket väl kunna vara juryn som valde oss i år igen men jag tror faktiskt att det är Malta som är juryns val. Eller kanske Portugal.

Men vad är det för programledare? Dom är ju så jävla jobbiga. Jag kan tänka mig att jag inte var den enda som ville först strypa dom och sen banka deras huvuden på knappen i slutet. Och deras "skämt" är ju inget annat än sorgliga. Om dom inte är roliga så får dom väl iallafall se bra ut!

Kommentarer
Postat av: TESS

Men vad säger du - Tjeckien var ju bäst, haha! :D <3



Men asså, jag hatade programledarna! Hörde inte ens skämten för att de talade så dålig engelska.. D:

2009-05-13 @ 00:22:06
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Elin

Malta va as bra :D

2009-05-13 @ 20:05:26
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0