Igelkottar!



2 Såna här har flyttat in under vår altan. Jag kan inte riktigt komma fram till om igelkottar är söta eller äckliga djur. Dom går där och lunkar i sin egen värld och då är dom söta. Sen när dom börjar springa är dom äckliga för då ser man att dom har ben. Dom är ganska oförutsägbara också för man vet aldrig när dom dyker upp. Han/hon på bilden dissade mitt vatten också.

Nu till något lite viktigare, ESC. Dom här ska vidare ikväll:

Albanien
Azerbadzjan (hur i helvete stavas det nu då?)
Estland
Grekland
Ungern
Irland
Norge
Ukraina
Danmark

Jag vet faktiskt inte vilken mer jag vill ha vidare. Inte Slovenien iallafall.

Och jag har fått reda på att det inte ska vara samma programledare i finalen! Wihoo! Tyvärr ska dom vara med ikväll då men vi får alla stå ut.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

igelkottar är söta..!! har du inte hört låten "var rädd om varje liten igelkott"..?! :P

2009-05-18 @ 16:15:01
URL: http://devilintheskies.blogg.se/
Postat av: Ulla

Ehh, nej jag har inte hört den låten :P

2009-05-18 @ 18:47:59
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0