IDIOTER

Hela Norrskedikas idrottsanläggning har brunnit ner. Vilka idioter tänder eld på sånt och varför i helvete gör man det? Okej jag kanske inte ska anta att någon tänt på men det regnade igår och jag har svårt att tänka mig att något annat skulle kunna vara orsaken.

Jag har varit i Norrskedika och bytt om i omklädningsrummen som inte längre finns. Vad jag kommer ihåg var det ett ganska stort ställe och allt har brunnit ner. Att tända eld på något som är så viktigt för en liten by i glesbygden är så jävla dumt, och man kan väl inte hitta något som är fattigare än en idrottsförening.

Nu är jag inte bara sur eftersom jag ska dit på cup i sommar (som det antagligen inte blir något av nu) utan jag lider med mina gamla motståndare som bjöd oss på korv och läsk och tänker på vilken katastrof det hade varit om någon hade tänt eld på idrottshallen här hemma.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är det råkigt jag hörde om det på radio igår alla var så ledsna:(

2009-05-13 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0