I´ve got ju. JU, JU, JU, JU, JU, JU

Kvar att göra:

- Skriva om psykopater
- Redovisa om psykopater
- Redovisa inför hela klassen hur man sätter kateter
- Prov i utvecklingsstörning
- Redovisning av den där ostavbara sjukdomen i Nursing Care
- Nyhetsredovisning
- Typ litet prov i socialpsykiatri om manodepressivitet

Nu när jag ser det så verkar det inte så mycket men det känns mycket och dessutom har jag fördrivit en hel dyrbar timme genom att sitta här och skriva massa skit.

Just det, fick ju tillbaka den här satiren idag ju som jag ju skrev om vägarbeten och sånt. Det visade sig att jag skrivit "ju" 13 gånger i texten som var lite mindre än en A4. Min lärare har nu gett mig ju-förbud och jag vill inte ens veta hur många "ju" jag skrev i samhällsarbetet på 7 sidor.

Men ibland måste man ju bara ha ju! Det blir verkligen inte bra annars.

Till sist ett litet meddelande till er som missade Henrik Shyfferts tal. Det finns på svt.se och jag tänker definitivt kolla igen. Jag var själv inte så stort fan av honom innan det här talet men nu tycker jag att han är ett geni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0