Confession

Snälla förlåt mig Pirate Bay för att jag köpte en CD-skiva men de var inte vilken skiva som helst, det var Eurovisionskivan! Den är ett samlarobjekt och det var absolut inte min mening att ge pengar till dom onda men jag laddade faktiskt ner den också! Tänk vilken risk jag utsatte mig för där för er skull. Men det olagliga jag gjorde ska inte upprepas. I år iallafall.

Dom här ska vidare ikväll:

Finland
Island
Sverige
Andorra
Schweiz
Rumänien
Makedonien
Turkiet
Armenien
Vitryssland

Det finns en risk att jag ändrar mig, och då är det väl Armenien jag främst tänker på.


Kommentarer
Postat av: Elin

HEJA FINLAND :D

2009-05-12 @ 17:50:54
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0