Betyg och städning - det enda i mitt huvud just nu

Kammade hem två MVGn idag, wohoo, idrott och engelska. Ingen av mina lärare var direkt 100% övertygade om att jag skulle ha det direkt och Kickan sa att hon skulle vilja sparka på mig ibland, men ett MVG är ett MVG. Tyvärr blir det väl inte så många fler.

Jag fick tillbaka mattenationella också. Jag fick G! Det tror jag seriöst aldrig jag har fått på ett matteprov i hela mitt liv, och med tanke på att jag fick MVG på nationella i A så känns det inte så bra. Men vad har vi lärt oss av det här då? Just det, det lönar sig inte att plugga. Matte: pluggade som en tok - fick G, Engelska: Hade nog kunnat gjort provet för ett år sen och ändå fått samma resultat - MVG

Nej nu skulle jag bara vilja släppa alla skolarbeten som lärarna dumpat på oss de här sista veckorna och städa mitt rum, så kanske jag kan hitta allt som jag tappat bort de här sista veckorna.

Jag har ju fått en egen dammsugare eftersom att jag sagt att jag skulle städa oftare om jag slapp släpa upp den där tunga saken hela tiden. Jag antar att det betyder att jag måste dammsuga nu. "Du kan köra lite med den varje dag" säger mamma till mig.

Ja jag kan ju alltid sätta på den och få det att låta som att jag dammugsuger iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0