Behöver jag ens säga vilken skola som vann talangkampen?

Skrapan vann såklart. Vi hade två bidrag. Vi kom etta och tvåa. Klara Lindsjö var det som vann. Det här börjar ju nästan bli lite tråkigt, är det verkligen ingen skola som kan ge oss motstånd?

Vi satt på 8onde raden, det var nära, och vi såg Soran och David Druid väldigt bra. Jag blev väldigt positvit överraskad av David som jag inte sett så mycket av, men ändå lyckades han säga ett skämt som jag redan hört. Soran var ju...Soran och är alltid bäst men han sa faktiskt ganska mycket som jag hört förut, både från turnén i höstas och från bloggen. Men det är skitsamma

I väntan på att något annat ska läggas upp på youtube så får ni förra årets vinnare, de fem REVISORERNA, Simone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0