Utmanad

Okej jag har blivit utmanad att svara på massa konstiga frågor av Emelie.

1. Ta närmsta bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? bequest (bi´kwest) legat  (engelskt ordlexikon ifall ni undrar.)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan. Vad rör du vid? Tvätt som hänger på tork

3. Vad såg du senast på TV? "en film till dig som ska operera dig" på omvårdnaden i skolan.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 1540, (är 1535 egentligen. Jag brukar vara rätt duktig på att gissa tid, skulle äga på den här Expedition Robinsontävlingen)

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Det är tyst som i graven, möjligtvis hör jag lite fågelkvitter

6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick hem från bussen

7. Vad tittade du på innan du gjorde denna undersökningen? En bild som Elin lagt upp på hennes blogg på Sigge för ett ca år sen när han är liten.

8. Vad har du på dig? Jag har inte orkat gått upp och byta om till mjukisbyxor så jag har fortfarande jeans på mig.

9. Drömde du något inatt? Ja, om att min tvål var slut - Psyket nästa!

10. När skrattade du senast? Kommer inte ihåg exakt men det var väl när jag åkte hem från skolan med Leyla och Johanna skulle jag tro

11. Vad finns på väggarna i det rum du är i nu? En almanacka, en massa skit som jag målat, en hatt (?!), en massa skit som jag och syskon broderat och massa annat som min bror tillverkat som är lite svårt att säga vad det är. (mamma och pappas rum)

12. Har du sett något konstigt på sista tiden? Dom här bandysakerna i stan som jublar när man går förbi är minst sagt konstiga

13. Vad tycker du om den här utmaningen? Den får mig att verka knäpp(are)

14. Vilken var den senaste filmen du såg? Beck- tysta skriket eller vad den hette, i söndags

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? José Mourinho och Zlatan till Sirius samt en ny arena

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Jag vill inte gå ut skolan

17. George Bush? Jag hatar honom

18. Ingen fråga? Nähä...?

19. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? Flicka: Chelsea eller Stina (som Emelie verkar ha snott från mig) Pojke: Inte Einar iallafall

20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Det skulle mycket väl kunna hända

21. Vad vill tror du att Gud ska säga till dig när du kommer till Pärleporten? Jag tror han kommer kicka ut mig eftersom jag inte trott på honom

22. Vilka fyra vill du ska svara på dessa frågor? Tess, Elin, Johanna, Maria och Simone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0