Min dag

Ingen sovmorgon inte, först:



Volleyboll i Bolandskolan. Elins lag mot ett annat lag. Dom vann ganska överlägset och Elin (längst bak) slängde sig flera gånger.

Sen bar det av till Storvreta och:



Innebandy. Rasbo mot satsiga Storvreta med namn på tröjorna. Bror är någonstans i mitten där. Förlust blev det såklart för Rasbo har inga namn på tröjorna. Bara siffror.

Och sen till huvudmatchen för dagen (sorry Elin) i Gränby:



Där Almtuna vann men lät oss lida bra länge och avgjorde när det var en och en halv minut kvar.

Och nu sitter jag här och bloggar mitt i MFV för jag orkar inte höra alla låtar igen som jag ville skulle åka ut. Och sen sörjer jag lite över att dom här herrarna troligtvis inte kommer komma längre än Semi:



Det var kul så länge det varade. Bilden är tagen från i Torsdags, jag lyckades inte dela mig i två delar.


Kommentarer
Postat av: Elin

fan va många matcher du hann med idag då ? :P Men ja va ju lätt matchens spelare ;P de va as kul att ni kom <3<3

2009-03-07 @ 23:46:38
URL: http://ellan91.blogg.se/
Postat av: JOhanna

ja det är sant det är så vi tänker att vi vill ha en villa som ligger fortfarande på landet men har bussar som går ofta! .Mitt krav är att det går nattbussar ditt så man kan åka hem sent:DJAg hoppas vi hittar ett hus snart vill flytta nu!Jag kollade på några hus vid dig du vet där som byggger nya men mamma ville inte ha ett nytt hus:/ Rasbo är ju liksom landet och det går massor med bussar:D

2009-03-08 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0