Inställd träning blev egen löpning

Jag vet inte hur långt jag sprang men med tanke på tiden skulle jag gissa på kanske 3-3,5 km x2

Gick förvånansvärt bra, det måste vara tack vare matchen i förrgår. Träffade också på en liten flock rådjur på vägen och dom blev inte så rädda för mig föränn jag kom riktigt nära. Apropå ingenting alltså

Sen efter ett tag kom pappa och mötte mig på moppen för han trodde väl att jag sprungit vilse i mörkret eller gett upp eftersom det tog så lång tid. Men jag hoppade inte på!

Så den här första intresseveckan har jag förbättrat min kondis väldigt mycket men däremot har jag inte jonglerat alls förutom på jumpan. Jag måste börja göra det men jag vet faktiskt inte ens om jag har någon fotboll hemma...

Imorrn på jumpan ska mitt nya rekord bli 12. Kanske inte det bästa sättet att skriva upp det på bloggen så alla vet när jag misslyckas imorrn men jag tar risken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0