Detta trodde jag väl aldrig för några månader sen

Att jag skulle bli tvungen att välja mellan gå på Almtuna eller Sirius Bandy imorrn.

Almtuna i playoff mot Växjö.

Sirius i SM-semifinal mot regerande mästarna Edsbyn.

Det har väl lutat åt Almtuna hela tiden eftersom det är dom som är mitt andralag efter Sirius fotboll och jag inte tycker att bandy är så speciellt roligt, men det känns verkligen som att man missar något. Varför skulle dom spela på exakt samma dag och exakt samma tid? Alla förlorar på det, och ja jag vet att dom inte valde det själva men vilken jäkla otur Uppsala ska ha då.

Och det slutar inte där, Storvreta är klart för slutspel, Uppsala basket är klart för slutspel.

Jag tror jag kommer bli utbränd om jag ska springa på alla matcher.

Kommentarer
Postat av: TESS

Du ska välja Sirius!!!! D:

2009-03-07 @ 08:25:57
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Johanna

och pank...:P

2009-03-08 @ 00:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0