Badminton

Spelade badminton med Johanna efter skolan, det skulle vara en turnering så vi hoppades på att vinna lite poäng till våran klass. Men det blev såklart ingen efterson SIF klantat sig lite. Men vi spelade på skoj mot några andra människor från skolan som jag aldrig sett förut i hela mitt liv.

Vi spelade mot några tjejer och vann och sen spelade vi mot några killar som hade världens djupaste samtal med varandra om bl.a. hyra samtidigt som dom spelade mot oss. Och vann. Enormt psykande.

Så Johanna, jag skyller på skolans raketar, min badmintonblåsa (ja jag fick en blåsa på handen av mitt racket, känslig eller vad?) och killarna som psykade oss, det var därför det gick så dåligt för mig och jag missade bollen HELA tiden.

Kommentarer
Postat av: TESS

Hahahahh, kan inte sluta skratta åt killarna som pratade om hyra samtidigt X'D

2009-03-25 @ 20:19:10
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Elin

härligt

2009-03-25 @ 21:50:56
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dom psykade oss så att vi skulle känna oss dåliga:P

Men vi får ta och öva!

2009-03-26 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0