Vinsternas kväll

Efter många, många förluster nu på sistone så har det nu äntligen vänt. Vi, Funbo vann mot Knutby idag, min första utomhusvinst med Funbo. Vi ledde med 3-0 och i slutet blev det onödigt spännande men till slut så blev det iallafall 3-2. Jag tror att resten av säsongen kan bli riktigt rolig.

Sirius blev såklart inspirerade av oss och dom gick också och vann med 4-3

Och som om det inte vore nog så gick det bra för piratpartiet också, som jag röstade på. När jag kom till röstlokalen så hade jag inte bestämt vem i piratpartiet jag skulle rösta på, och jag kanske inte behövde välja person heller men jag valde iallafall första bästa tjej. Amelia blev det, 21 år. En ung tjej, såklart det blir bra, eller hur?

Sen gick jag hem och det första jag gjorde var att googla henne och hon såg trevlig ut. Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

OH MY GOD..! Grattis.! :) P

2009-06-09 @ 09:22:36
URL: http://devilintheskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0