Tror inte någon bryr sig men det är för min egen skull

- Leta reda på skåpnyckel HAR NÅGON SETT MIN NYCKEL?
- Boka riskutbildning KLART
- Förbereda mig inför heliga veckan genom att lyssna aktivt på alla låtar minst 3 gånger KLART
- Plugga inför Alternativmedicinprov, matteprov, och utvecklingsstörningsprov KLART
- Lämna in uppgift om fotbollsvåld och barn & döden KLART
- Förbereda en muntlig bokpresentation KLART
- Få tag i John ME´s album på något olagligt sätt KLART
- Skriva om psykopater SKA GÖRA
- Redovisa om psykopater SKA GÖRA
- Redovisa inför hela klassen hur man sätter kateter KLART
- Prov i utvecklingsstörning KLART
- Redovisning av den där ostavbara sjukdomen i Nursing Care KLART
- Nyhetsredovisning SKA GÖRA
- Typ litet prov i socialpsykiatri om manodepressivitet KLART
-
Redovisning om barn & döden IMORRN
- Matteuppgift SKA GÖRA
- Matte"prov" SKA GÖRA

Som ni ser så är mitt lov en bit bort än så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0