Tänker vara seriös idag.

Kom att tänka på en sak. Jag tycker inte om att inte ha koll på vilka som egentligen läser min blogg. Det har hänt mig flera gånger att någon har sagt någonting till mig som jag skrivit typ. Och jag tycker inte att det ska vara jag som ska fråga om personen läser min blogg utan jag tycker att personen ska berätta för mig att den läser. Förstår ni vad jag menar? Det finns ju faktiskt en liten risk att jag säger nåt dumt om personer som jag inte vet läser min blogg, det är ju det jag gör, driver med folk. På skämt alltså men alla förstår inte alltid att jag skämtar. Men det gör jag oftast.

Det var nog det seriösaste och dåligaste jag skrivit på länge.

Kommentarer
Postat av: TESS

Ja, det visade sig typ att pappa hade läst min blogg - det gillade jag inte! Men han gillade tydligen min blogg, speciellt inläggen om honom, haha. Men ja, det är synd att man inte kan se vilka som läser. Vet att någon lärare någon gång kommer att läsa något skit jag skrivit om dem, heh :P

2009-07-04 @ 23:56:44
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0