Nu ni

Jahapp. Imorrn bär det av till Sala. Jag borde gå och lägga mig snart men har inte ens packat klart. Jag har insett att jag är så jävla dålig på att packa och vet att jag ändå kommer glömma massa viktiga saker fast jag tar med mig halva huset.

Och hur ska det gå att köra bil med en annan person? Jag förstår ju tydligen bara när jag gör fel om någon förklarar det med fotbollstermer. Jag tror man får betala extra för sånt.

Men hursomhelst ska det bli så jäkla skönt att slippa vara hemma och svara på mammas dumma frågor. "Du tar väl med dig kortet?"

Nej mamma jag åker till Sala i 5 dagar utan pengar. Jag snattar mat på Ica och snor pengar av Elin för att betala bion. 

Kommentarer
Postat av: Sowa

Hoppas det går bra för er :) Köra bil är som att cykla. Man lär sig, sen sitter det. Å se upp med högerregler å 30-skyltar, sånt är knivigt och bland det viktigaste att inte göra bort sig på.

2009-07-06 @ 18:31:19
Postat av: Ulla

Tack :) Det hoppas jag också. Hehe, jag är så rädd för att köra för fort på en 30-väg så jag kör typ 30 hela tiden :P Fast det är nästan bara 30 här ändå så. Hur länge har du haft körkort?

2009-07-07 @ 13:34:05
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0