Hemma!!

Nu är jag hemma i älskade Uppsala med trafikljusen igen och tänker stanna här ett tag.

Jag har sprungit på rekordtid och duschat och känner mig REN.

Jag har inte packat upp.

Jag har svarat på en fråga från en mamma som tror att jag är puckad trots att jag klarat mig nästan själv i ungefär 2 veckor nu.

"Ni delade väl lika mellan matpengarna?"

Nej jag betalade 50 spänn för maten och Elin 700, jag tyckte det blev mer rättvist så.

Och så har hon som vanligt öppnat min post också.

För er som undrar har jag ju då inget körkort med mig hem. Vi fick inte uppkörningstid förrän den 16 september och det suger ju eftersom mitt mål var att köra bil till sista första skoldagen.

Snart ska jag gå och lägga mig i min egen säng och slippa slå i väggen hela tiden. Jag är inte van vid 90-sängar har jag insett. 

Imorrn kanske jag berättar vad jag har lärt mig under de här två veckorna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sista första skoldagen fyndigt:D

2009-07-19 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0