Bättre sent än aldrig

Vad jag lärt mig under dom här intensivveckorna i Sala:

- Att även gamla körskolelärare förbi pensionen kan visa fingret för folk. Två gånger, med ursäkten "Jag såg att dom var unga"

- Det finns folk som överkonsumerar toapapper ganska rejält.

- Hur jag och Elin ska ta hand om våran "Nisse"

- Att det är dyrt med bio i Uppsala

-  Att Salabor avgudar Västerås och hatar Uppsala

- Att alltid kolla efter talibaner

- Hela Salas historia i princip


Dom här 2 veckorna var såklart roliga men i slutet höll jag på att bli tokig på:

- Allt hat mot Uppsala

- Att dela toa med folk och att toan läckte

- Att alla dörrar knarrade som fan

- Vattenkranen i köket som var ett hopplöst fall

- Att jag fick alla tidiga tider medan Elin började typ halv 1 hela tiden. Det gäller också teoriprovet där jag har tid 8:30

- Att Janne berättade samma saker om och om igen.

- Att jag i slutet började lägga i 3:an istället för 1:an

- Den konstiga Salaluften som gör en sjuk.

Men Elin blev jag inte irriterad på. Det har gått väldigt bra att bo ihop, tycker iallafall jag, sen kanske Elin ville döda mig när jag gnällde som mest, vad vet jag? Hon gjorde det iallafall inte. Nej Elin du är väldigt lätt att bo med och nu tar vi våra jävla körkort i September så vi slipper se Sala och Janne igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0