2009, 2009, 2009, 2009, 2009

Jag tänker inte skriva om nyårsafton för den tillhör 2008 och det är 2009 nu. Inte för att den inte var kul eller så men nu tänker jag bara se framåt. Det är 2009 och nya tag som gäller. Det här kommer jag syssla med:

Projekt nummer 1: Ta körkort så att jag slipper gå till matsalen.

Projekt nummer 2: Jobba och tjäna pengar så att jag har råd att åka bil till matsalen.

Projekt nummer 3: Inte få ett endaste G i betyg.

Nyårslöfte 1: Inte äta så jävla mycket onyttigt. November-December var riktigt illa.

Nyårslöfte 2: Börja dricka kaffe (lite lätt, inte bli beroende)

Nyårslöfte 3: Skaffa Facebook eftersom jag mer eller mindre lovade Lisa det.

Jag vet inte varför jag döpte vissa till projekt och vissa till löfte, dom är ju i princip samma sak.

PS: 2009 kommer vara ett sånt där tråkigt sportår utan EM,VM eller OS.

Kommentarer
Postat av: TESS

Fyfan vad du är lat, haha, men så länge man får skjuts så ;)



Ja, skaffa fb, haha! :D

2009-01-02 @ 13:52:58
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0