Inspiration

Jag har aldrig varit så speciellt intresserad av inredning. Jag kan inte komma ihåg sist jag möblerade mitt rum och har bara två olika gardiner (jul och inte jul). Jag vill inte lägga ner onödiga pengar på det när jag ändå inte ska bo där hela livet. Men idag fick jag något infall när jag storstädade för första gången på 2 år. Jag kände att jag är 18 nu och måste göra mitt rum lite mer vuxet så jag slängde ut en plansch och prydnadshyllan (eller slängde ut och slängde ut- den är fortfarande i mitt rum fast på golvet)

Det dåliga är att när man får såna här inredningsinfall (ca en gång vart 10de år) vill man ju inget annat att åka till Ikea, men det ligger så jäkla långt bort.

Men det är inte så lätt att fixa till i mitt rum så att det ser bra ut för jag har ett jävla hål i väggen som det sitter en träskiva över (men som ser mycket bättre ut sen jag täckte över den med en plansch på Sirius) och sen är min vägg full med häftstiftshål överallt och ja ni fattar.

Och alldeles nyss fick jag en sticka i foten av mitt fucking trägolv och det västa jag vet är stickor. Det var bara att ta fram pincetten och dra ut den jäveln. Nu blöder jag. Jag funderar på att lägga ner städningen för idag (jag är långt ifrån klar) eftersom jag är skadad som troligtvis kommer bli tvungen att gå på kryckor ca ett halvår (undrar om Martin har sina kvar?)och trösta mig med Emelies Aladdin och ett avsnitt av Erik & Mackan.


Kommentarer
Postat av: Elin

haha sötaste :D hoppas att du kan komma till skolan på torsdag ;P <3<3

2009-01-06 @ 20:02:08
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0