Jag blir så trött

Det är både fysiskt och psykiskt jobbigt att vara hemma en vardag. (jag är ledig, skolkar inte) Psykiskt  för att man måste i 99,9 % av fallen plugga och för att Polly följer varje steg man tar. Fysiskt jobbigt för att man måste jaga Sigge för att kunna slänga ut honom när han slagits med Polly.

Och sen är det frustrerande att ha "sjuka" Martin hemma som bara äter och snor datan.

Sen vet jag att det inte kommer gå bra på matteprovet imorrn för jag kan inte lösa vissa uppgifter och det finns ingen chans att få förklaring av läraren. Jag hatar när dom lägger proven så att man inte kan ha frågestund innan. Det borde vara en regel. Jag har bara Martin här hemma som jag kan fråga, som tror att han är värsta matteunderbarnet, men som faktiskt bara har G i betyg i 9ans matte, så jag tvivlar på att han kan matte B.

Alltså kommer det inte gå bra på det här provet -> jag får inte MVG -> jag får inte MVG i ett endaste ämne i 2an.

Och sen är det läxförhör (läs prov) i Stroke på torsdag som kommer gå skitdåligt för att jag inte ens tittat på papprena. Jag hatar omvårdnad, lärarna har inga genomgångar alls för dom är knappt i skolan och låter bara oss göra massa uppgifter och sen låter dom oss ha prov på det sen.

Att det ska va så jävla svårt att ladda ner svensk musik

Kommentarer
Postat av: TESS

Jag vet, jag sitter med matten nu, och jag kan ingenting! Logga in på msn, jag och Johanna har matte-hjälp ;)

2009-01-27 @ 14:46:22
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har aldrig hatat den där låten!

Jag tycker bara den är så sorglig så jag börjar typ grina när jag hör den, DÄRFÖR brukar jag inte vilja lyssna på den!

2009-01-27 @ 18:30:12
Postat av: Emelie

Kommentaren kom visst på fel inlägg....

2009-01-27 @ 18:31:37
Postat av: Johanna

ja har typ pluggat hella dagen idag och hoppas att det går bra på matte provet för annaras har typ slösat en hel dag i onödan på matte!! men det går nog bra för dig med för du är smart vet du:D

2009-01-27 @ 21:49:30
Postat av: Ulla

nehepp då hade jag väl fel då. Det kändes bara som att du hatade den eftersom du skrek NEEEEJ när den kom jämt.

2009-01-27 @ 22:07:28
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0