Okej, har jag hållt mina nyårslöften?

Sen 1 januari, nej. Men jag brukar aldrig börja med dom på en gång för att jag oftast har äta mindre godis, och no way att jag tänker hålla igen på min egen födelsedag. Och inte precis efter heller för den delen. På måndag tänker jag nog börja på riktigt för då är mitt jul/födelsedagsgodis definitivt slut. Jag trodde jag åt upp det sista förrgår, men sen gick jag ner och vad låg inte och väntade på mig om en chokladkaka från pappas moster. Dom gör det inte lätt för mig dom där. Och sen när Emelie kommer hem blir det väl tårta en vecka till.

Men nu har jag iallafall inhandlat mina joggingskor så nu har jag väl ingen ursäkt till att inte jogga längre, förutom kylan då.

Jag vill bara klargöra för alla att jag inte ligger på sofflocket hela tiden som det kanske låter som, träningen är inte problemet, det gör jag ganska mycket, det är att jag äter för mycket som är problemet. Jag sitter och äter choklad när jag skriver det här tillochmed.

Men vad hade jag mer då? Dricka kaffe och skaffa facebook - nej det har jag inte gjort. Men jag har ju 11 månader på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0