Läget i skolan

Jag har blivit så laaaaaaat när det gäller skolan. Skulle ha gjort omvårdnad nu men jag orkar inte. Jag orkar inte ens skriva en argumentationsuppsats om Idrotten i Uppsala på svenskan, det som jag älskar att skriva om :P

Jag längtar absolut inte till mars när Nursing Care börjar för då försvinner min sovmorgon. Om jag nu ska ha nursing care, det vet jag ju inte än. Teckenspråket lät så seriöst, jag vill ju bara lära mig grunderna och det kanske jag kan lära mig någon annanstans. Kanske spendera en vecka på stan i Örebro?

Nej jag vet inte vad jag ska välja. Jag vet bara att jag ska ha Matte C, Engelska B och Idrott och Hälsa B även om idrotten lät skittråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0