Jag vill också ha

Det verkar inte som att Thuré vill publicera min kommentar som jag skrev om att hon var rolig. Hon skrev att under en fotbollsmatch, när hon var yngre hade alla i laget stannat upp när tåget kommit och räknat vagnar. För det gör lantisar, eller "800-bussare"

Det har så hänt mig, det var i Gamla Uppsala tror jag, eller Knivsta. Det kom ett tåg och vi stannade upp och tittade på tåget när det åkte förbi. Jag tror ingen räknade vagnar men det är väl naturligt att man kollar vad det är som låter?

Jag gjorde också smygreklam för min blogg i kommentaren, kanske var det därför den inte publicerades, men vadå? Jag vill också ha 5000 läsare i veckan eller vad det är. Jag vill också ha idioter som skriver att jag är dålig som Julia har.

Måste jag skriva om mode och säga att jag tycker att det är helt rätt att bära päls för att folk ska läsa? Den dagen jag hade flest antal läsare var när jag skrev att Erik och Mackan ville bli fitta som Pitt.

Som ni kanske märker vågar jag inte gå ifrån datorn. Martin vill inte gå till fritidsgårn för att ledaren eller vad man ska säga hänger ut folk genom fönstret från tredje våningen som säger att Bayern Munchen suger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är många inlägg nu:P

2009-01-30 @ 18:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0