Jag vill inte ha någon rubrik idag

Det var kul att ha boxning idag på jumpan idag. Roligare än jag trodde (som vanligt). Jag tror inte jag var så duktig. Nej det Elin och jag gjorde såg mer ut som dans. Men betyget blir kul. Roligare än att springa efter en boll? Nej inte i närheten.

Jag lämnade en lapp på datan imorse där det stod "ta inte datan, ska ha den när jag kommer hem"

När jag kom hem hade någon eldat upp lappen och datan var borta. Nej jag skojar, däremot satt det någon vid den.

Insåg idag att jag måste ha haft mitt busskort i minst tre månader nu. Kommer jag upp i sex bjuder jag Ingrid/Ingela i receptionen på tårta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha då blir hon glad:D

2009-01-30 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0