Innebandy

Det är inte varje dag man får se svenska fotbollslandslagets lagkapten spela innebandy i Fyrishov, men det fick jag igår. Ojojoj vad mycket folk som kom för att se Henke. Publiken jublade mest när hans namn lästes upp pch när han klev in på planen, inte när Storvreta kom in.

Han var inte särskilt duktig, om man ska vara ärlig. Han såg väldigt osäker och oengagerad  ut på uppvärmningen och han utmärkte sig inte alls under matchen. Men bara att han är där gör rätt mycket för sporten innebandy.

Och trots att han inte spelade så mycket eller var så himla duktig så blev han matchens lirare i Helsingborg och Henrik Larssonlåten spelades i slutet av matchen, när Storvreta hade vunnit.

Jaja, det kan han väl få vara, han tjänade in massa pengar åt Storvreta IBK. Men frågan är om han tycker om uppmärksamheten?

Iallafall har man ju fått bekräftat att Innebandy är en sport som man håller på med i väntan på att den riktiga ska börja igen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror att han fick vara med i lagget för att han är Henke Larsson inte för att han är duktig. Dom vill ju ha publik och Henke drar ju till sig en massa. Coolt o se Henke föresten:D

2009-01-30 @ 18:16:50
Postat av: Johanna

Ja jag vet det är sjukt att jag bara fick ett plus men jag tänkte aldrig på att fråga varför. Men du fick ju ++ det är ju skit bra:D Sa hon att du var ett VG barn i alla ämnen hur vet hon det!:S Du får bevisa henne fel att du är ett MVG barn:D

2009-01-31 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0