Hemlighetsmakeri på hög nivå

Maria Thuré har något lurt på gång. Hon har sagt upp sig från sitt socionomjobb men säger inte vad hon ska göra. Hon har även ljugit om att hon är singel, hon har egentligen inte varit det hela tiden. Folk är skitsura, jag respekterar hennes privatliv. Jag vet att jag pratar mycket om Maria Thuré men jag tycker att hon är så rolig och jag har kommit fram till att vi har mycket gemensamt, det är nog därför jag gillar henne.

Vi spelar båda fotboll - Fast på väldigt olika nivåer.
Hon är uppvuxen i Gimo, det är ganska nära Rasbo och båda ställena ligger på landet.
Hon är socionom och jag går omvårdnad (okej kanske inte samma sak)
Vi är båda singlar
Personerna hon driver med är ofta idrottare i Uppsala som jag vet vilka det är. 

Hon kickar Blondinbellas och Kenzas ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0