Värstingkomplimang

Var hemma hos farmor och lämnade tårtor eftersom hon fyller år imorrn. 82 bast. Iallafall skulle jag hämta posten och stötte på en sällskapssjuk tant där (farmor bor på ett vårdboende). Hon klagade lite över att det är inte lätt att bli gammal och sen frågade hon:

"Har du precis flyttat in här?"

EH NEJ!!! NEJ NEJ NEJ

" Nej min farmor bor här"
" Va? Din mamma?"

NEJ FÖR I HELVETE JAG ÄR 18 ÅR MIN FARMOR SA JAG!

" Nej min farmor" sa jag och drog därifrån fort som satan.

Hon kan ju inte ha varit riktigt frisk, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha du kan ju ta och flytta hemifrån :P

2009-02-24 @ 20:06:17
Postat av: Elin

hahahaha najs :D gamla ulla!

2009-02-24 @ 20:56:17
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: Amanda

Hahaha x) hon måste ha hört väldigt dåligt, kanske inte hade hörapparaten på ;)

2009-02-25 @ 19:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0