Barndomsminne hittat?

Kanske den här traumatiska upplevelsen kan vara något?

Ons 27 jan 1999
...föresten jag har nogot att beretta det var i skolan jag skulle hemta lite gran ris till kojan Lisa H var med just då kom två killar som gick i 3:an dom jagade oss vi sprang men dom kom efter vi jick till gran risstelet så slog dom oss en av dom sparka mig och när vi jick till baka möte vi Marianne vi bereta för hene altså Marianne är fröken hon lyssnade men sa inte nonting så vi jick tillbaka och när hon jick så skulle vi hemta mer så kom dom igen och kasta en sten i Josefines huvud hej då dagboken

Tor 28 jan 1999
Hej dagboken när Jag skulle gå till eler när Jag var i skolan så sa dom att det där som Jag sa igår att dom kasta en sten i hennes huvud det var en kotte så hej då

A Childhood memory
I remember one time in the first grade when me and my friend Lisa was going to get some treerice for our koja and some 3rd graders chased us and kicked me and then trew, what me thougt was a rock but turned out to be a kotte, in Josefines head. Then we told our teacher about this and she didn´t give a fuck.

MVG?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter seriöst traumatiskt. Varför höll dom på o sparkade er för? Marianne som e så snäll? Hade fattat om det vore typ Silverbrant eller Birgitta...

2009-02-01 @ 23:55:09
Postat av: Elin

MVG ++++

2009-02-02 @ 20:31:55
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0