Nu tänker jag gnälla MYCKET

Att jag alltid ska bli sjukt vid fel tillfällen. Jag är fan inte ofta sjuk men när jag väl blir det så är det alltid något jag missar. Eller missar och missar, jag är ju oftast med fast jag är sjuk men prestationerna blir ju inte riktigt detsamma.

Jag kommer vara sjuk på cupen på lördag, men jag tänker ignorera det.

Jag skulle ha varit hemma idag men jag var tvungen att göra schizofreniprovet. Jag tänker inte ha massa rester på lovet. Det var sjukt många frågor på provet men jag tror att det gick bra, jag skrev typ 14 sidor (!) om jag räknat rätt. Men jag hade kunnat gjort det bättre och det var faktiskt väldigt stora rader.

Sen har jag mer eller mindre hela tiden planerat att vara hemma imorrn för att som sista chans försöka bli frisk och protestera lite mot den här alla hjärtans dag-dagen vi har på skolan imorrn. Visst det är väl kul att dom gör lite annorlunda saker men inte när man egentligen har sovmorgon till 20 i elva och börjar halv 9 istället! Varför vill alla hela tiden börja så jävla tidigt?? En perfekt alla hjärtans dag aktivitetsdag borde såklart börja med sovmorgon. Jag skiter i om man slutar tidigare. Om man slutar halv 2 eller halv 3 spelar väl ingen roll, däremot spelar det roll om man börjar halv 9 eller halv 10.

Men då skulle man ju kunna tro att jag har lov nu men nej min lärare har förstört mitt liv som gett oss ca 20 flummiga uppgifter på ett kapitel som är ca 2 sidor som ska in imorrn. Alltså blir det plugga ikväll och imorrn igen.

Ni anar inte vad skönt det ska bli att slippa skolan ett tag.

Kommentarer
Postat av: TESS

Men du kommer imorgon va?? Snällasnällasnälla, det kommer att bli skitkul! :D

2009-02-12 @ 19:34:21
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0