Uppdatering omvårdnadsveckan

Onsdag:

1. Kvinnofridscentrum (bra bra)
2. Inställd film, diskussion istället.
3. Facket (perfekt att dom kom precis innan jag skulle till Balder och skriva på papper)

Torsdag:

1 Trappan - ett ställe dit barn och ungdomar kan komma som har problem med sina föräldrar, alltså beroende och sjukdomar och sånt. (jag gillade den här föreläsningen!)

2. Polisen (nja, vet inte om det var så kul, var så sjukt trött att jag hade kunnat somna men nu satt jag så långt fram att det hade varit oartigt)

3. Började med uppgiften som vi ska hålla på med imorrn.

4. Stalking och farlighetsbedömning - samma kille som pratade om ADHD tidigare kom tillbaka. Jag gillar han.

Nu är det inga fler föreläsningar och det är väldigt synd. Hade kunnat haft många fler. Det enda negativa med den här veckan är att vi gått så länge varje dag (ja halv fyra är för mig länge) och att vi börjat halv 9 varje dag. Det är faktiskt väldigt jobbigt.

Nu ska jag gå och cykla till "du är var du äter" Det är ett av dom bästa programmen man kan titta på när man ska göra det.

Nummer ett är nog Made, om det handlar om att personen ska gå ner i vikt och det ska dom ju oftast
Nummer 2 är generation fett.
Och nummer 3 är som sagt "Du är vad du äter" - Nackdelen med det är att det är svenskt (iof generation fett också) och att man då inte kan lyssna på musik samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Å vad gulligt skrivet:)

2009-02-05 @ 22:31:13
URL: http://ungmamma89.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0