Redo

Nu har jag nästan städat klart mitt hemskt skitiga rum, jag har lyssnat på melodifestivalen 2008, jag har låst in Martin på skrubben och haft ett samtal med Sigge om att han ska uppföra sig ikväll eftersom han representerar alla katter i hela världen.

Nu skulle till och med Kungen kunna komma hem till mig och kolla på melodifestivalen. Men nu är det ju så att det är Elin, Tess och Johanna som ska komma. Jag är inte besviken över det som det kanske låter, men att kolla på melodifestivalen med Kungen hade man inte tackat nej till.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha du och kungen :P ni kommer bli ett bra par!

2009-02-07 @ 15:10:32
URL: http://ellan91.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha kungen skulle känna sig välkommen till ditt rum:D

2009-02-08 @ 18:49:16
Postat av: Amanda

Det är alltid lika roligt att läsa din blogg ulla, den är lätt roligast att läsa :P

2009-02-09 @ 13:44:21
Postat av: Ulla

Amanda: Vad glad jag blir :) Vi måste ses snart!

2009-02-09 @ 14:22:55
URL: http://ulrikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0