Omvårdnadsvecka

Tänkte jag skulle dela med mig av denna, enligt mina lärare "historiska upplevelse" jag är med om i skolan. Vi har omvårdnadsvecka. Det betyder att vi inte har några vanliga lektioner utan bara föreläsningar hela dagarna. Det var också meningen att den här veckan inte skulle innebära något skolarbete med det har våra vårdlärare förhindrat genom att ge oss ett hemprov som ska in imorrn.

Imorse kom en gubbe och pratade om hur man tagit hand om utvecklingsstörda genom åren. Jag tyckte det var kul men det gjorde tydligen ingen annan. Han var väl för djup för er andra helt enkelt.

Och nu är det så att jag har glömt vad det var som var så kul så jag kan inte försvara mig.

Sen på eftermiddagen kom en ambulanskille till Johannas lycka och snackade om gatuvåld och droger och ambulanser. Det var också intressant.

Jag har en känsla av att jag kommer tycka att allt är det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Elin

produkt nyckeln funkade inte :( så blev ingen satsar uppfigt :P men de får de väl överleva. Skrev du mkt?!<3

2009-02-03 @ 20:19:31
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0