Melodifestivalen del 2

Först och främs vill jag säga att jag vill VINNA ESC. Därför hejar i princip bara på folk som jag tror har chans att ta hem skiten.

1. Lili & Sussie.
Tanter i 50-års kris.

2. Lasse Lindh
Lasse you´re too good for melodifestivalen

3. Jennifer Brown.
Ingen låt som fastnade, kanske blir bättre sen.

4. HEAT
Bra låt men Lordi har redan vunnit så jag tror inte en rocklåt skulle funka igen.

5. Markoolio.
Vad ville han med den här låten? Han kunde ju inte driva med MFV för den var ju inte ens rolig.

6. Amy Diamond.
Jag står fast vid att jag tror att Amy kan vinna ESC. Låten var bra, inte lika bra som den förra men hon är duktig och åldras inte vilket är bra för då tror folk att hon är yngre än vad hon är och då blir hon automatiskt duktigare. Jag ringde nog och röstade 4 gånger (och en gång på Lasse) och det var så jäkla kul att höra när hon svarade, hon avslutade med ett TJOHO!

7. Cookies & Beans. (jag blir alltid lika äcklad av namnet)
Låten påminner sjukt mycket om en annan låt. Jag har lyssnat på den nåra gånger nu och den blir inte bättre

8. Måns.
Jag tål honom inte men låten var ganska bra men texten var ju så otroligt töntig, typiskt Kempe. På något sätt lyckas jag alltid få Viva la Vida på hjärnan när jag har lyssnat på den här. Tror den skulle gå bra i ESC

Petra Mede var bra tycker jag. Eller så är det så att jag håller med Soran Ismail i absolut allt han säger. 

Förresten, är det någon som följer Pirate Bayrättegången? Kommer jag kunna ladda ner nästa veckas låtar?

Kommentarer
Postat av: Elin

jaha aa de kanske de va. Men tänkt om :D vill inte att han ska va pappa ledig :( fan!



Jaha okej... vad drygt. en kvart är ju sjukt mkt mindre än 90 min :P

2009-02-17 @ 10:41:25
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0