Detta har hänt:

Jag spelade cup i lördags och det gick väldigt bra. Vi vann första matchen mot vad jag tror är ett division 4lag. (Vi spelar i div 5) Sen förlorade vi mot ett div 3-lag och ett div 4-lag men vi blev bästa 3:a och gick vidare till kvartsfinal som vi förlorade med 2-1 men det var jäkligt nära att det gick till förlängning.

Sen var det ju dags för Melodifestivalen som jag tänkte skriva om sen.

Igår kollade jag på skidor HELA dagen. Jag har alltid vetat att Helena Jonsson har vad som krävs för guld men alla blir lika förvånade jämt och fortsätter ändå tjata om Carl-Johan Bergman.

Idag har jag jobbat, gått dubbelt för sista gången. Det gick förvånansvärt lätt att gå upp 5 imorse. Sen var det inget kul att jobba för det fanns inte så mycket att göra och sen fick jag veta att en person hade dött i helgen. Något som mer eller mindre varit på G ett tag om man får säga så men det kändes ändå ganska hemskt.

Jag har iallafall räknat ut att jag borde ha tjänat ungefär 1000 spänn på dom här två dagarna som jag varit där och det är jag helt sjukt nöjd med. Samtidigt känns det hemskt att jag varit där i 5 veckor innan och inte fått en enda krona förutom matersättningen av skolan på 330 spänn. Jag hade kunnat varit rik. 165x90=14850

Kommentarer
Postat av: Elin

wohoo första vinsten ? :D vad kul att de gick bra!

2009-02-16 @ 15:38:23
URL: http://ellan91.blogspot.com
Postat av: TESS

Ganska deprimerande ja. Alla mobbar en lika mycket: "Så du jobbar här utan lön, höhöhöhöhööhh?".. -.-

2009-02-16 @ 22:06:22
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Elin

Jaha okej :P Varför spelade ni bara 15 min ?:S<3

2009-02-16 @ 22:58:40
URL: http://ellan91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0