Avslutning

Soft dag i skolan. Vi hade avslutning på omvårdnadsveckan och det betydde att vi hade lite utvärdering och sen gjorde vi klart våran plansch om varför omvårdnadsprogrammet är så bra.

Alltså; vi klippte och klistrade lite, hade två timmars lunch, sen åt vi chips och choklad och drack cider. Och sen vann min grupp pris för bästa plansch. Välförtjänt och "med god marginal". Inte för att det var värsta grejen egentligen, vi fick varsin penna, men jag tycker ju om att vinna.

Vi borde lätt ha flera såna här veckor.

MEN. Vart tusan var UNT? Dissade dom mig som är en sån trogen läsare?

Kommentarer
Postat av: TESS

Haha, vi vinnare borde ju hamnat på UNTs förstasida ffs! ;P

2009-02-06 @ 17:13:12
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag tyckte dom kunde komma och ta någon bild och skriva något lite om det,det är ju alldeles nytt liksom fy UNT

2009-02-08 @ 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0