Aldrig mer

Att handla med pappa är som att handla med ett barn

Han har utvecklat något slags hat mot Ica Kvantum på sistone. Så det började med att jag frågade när vi var i Gränby:

Jag: Vi handlar väl på kvantum?
Pappa: Nej Ica Maxi
J: Men! Det är ju världens omväg.
P: Ja men det är alltid så mycket folk på kvantum
J: Klockan är två, jag tror faktiskt inte det.
P: Men jag ska till systemet.
J: Det finns på gränby också.
P: Ja men det är så rörigt där.

Det slutade med att han blev sur och vi åkte till Ica Maxi. 10 gånger fick jag anledning att säga, vi skulle åkt till kvantum...

Sen kom vi kom hem utan mina russin, utan pappas thai, utan pasta alfredo och med en parlamentetbox som kostade 300 spänn.

Inget av detta hade hänt om vi bara åkt till Kvantum.

Jag ångrar att jag köpte den där boxen. Jag köpte liksom Scrubs säsong 5 igår, hur ska jag hinna titta på allt det här?


Kommentarer
Postat av: TESS

Jag kan hjälpa dig kolla på de där sakerna, hehe ;D

2009-02-19 @ 18:00:25
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Viken omväg att åka till ica Maxi det är mucket längre bort en kvantum.

2009-02-19 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0