7 sanningar

Det här med sanningar verkar vara något som alla skriver och man är ju inte sen med att hänga på.

1. Jag har svårt att slänga saker som blommor, gosdjur för att jag får för mig att dom har känslor.

2. Jag hatar väldigt mycket utan riktig anledning.

3. Jag tycker om att kratta löv.

4. Jag vet fortfarande inte, efter 5 år av fotbollsspelande, om jag är höger- eller vänsterfotad.

5. Jag är stolt över att jag slutat titta på Lost för att det nog är den enda serien som jag lyckats sluta att följa.

6. Jag är så satans vinnargalen men tycker ändå att jag inte är en sån himla dålig förlorare.

7. Jag är sämst på att ljuga.

Kommentarer
Postat av: JOhanna

DEt är vell bra att du inte vet vilken fot du spelar med då kan du ju spela med båda och det är ju bra!

2009-02-20 @ 11:41:25
Postat av: TESS

Jag listade ut att jag var vänsterfotad när jag var fem år! Fast ja, nu är jag lika dålig på båda fötterna, men ändå ;P

2009-02-20 @ 13:32:57
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0