Hur ska detta gå?

Nu, efter förlusten ikväll så börjar jag bli riktigt orolig och det måste nog hända något om Sirius ska hålla sig kvar i Superettan. Tränarbyte. Men frågan är ju om det egentligen hjälper att skaffa en ny tränare nu, spelarna kanske är för dåliga helt enkelt?

Och debriefingen med pappa och Arne hjälpte inte. Jag mår bara sämre efter det.

Men jag har inte gett upp än!

Fast man måste se kvällen från den ljusa sidan, Elins Felix gjorde ju ett jäkligt snyggt mål i förmatchen och när han blir känd sen så kan jag ju alltid säga att jag har varit barnvakt åt honom en gång. Synd bara att han gjorde målet mot Rasbo, men dom fick ju revansch i paustävlingen sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0