Benhinneinflammation

Bara för att man är duktig och tränar hårt så ska man såklart råka ut för en skada. Min kropp är så jävla mesig, benhinneinflammation stämmer in precis på mitt onda ben. 

Tur då att vi har spelledigt nästa helg så jag kan vila eftersom det verkar vara enda botemedlet. Men om det inte har gått över till matchen efter det så får det vara.

Men ärligt talat, man ska ju motionera varje dag säger dom men det verkar ju uppenbarligen som om att kroppen inte pallar det. Jag vill ju kunna vara en sån som springer en mil om dagen typ men får väl ge mig då.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Otur!

2009-08-07 @ 14:41:54
Postat av: Sandrah

Förresten, kom på en grej.. Vet du vad jag ska göra nästa sommar..? Simma mitt första vansbro..! Äntligen ska det bli av.. :P

2009-09-02 @ 09:29:56
URL: http://devilintheskies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0