Åland

Jag tycker om min tränare, men ibland kan han vara lite väl snurrig.

I och för sig var dagen väldigt lång men min tränare hann iallafall med att köra vilse till planen. Och när han väl kom dit så hade han tagit fel väska så vi hade inga matchkläder. Bara några strumpor och några shorts.

Som tur var så fick vi låna av tröjor av Ålänningarna, men alla hade olika shorts på sig. Själv hade jag vit tröja, gröna byxor och blåa strumpor. Inte så matchande. 

Iallafall var vi 12 stycken varav 2 97:or ( I Funbo har man visst inga som är födda 94,95 och 96 ). Dom två 97:orna spelade inte så mycket och nästa hela matchen spelade vi med en mindre (ett tag var vi till och med 2 mindre)

Men vi tog ledningen ändå och höll den rätt länge, men sen gjorde dom 2 mål och vi missade en straff och då släppte vi in ett tredje mål också.

Så var det med det.

Kommentarer
Postat av: TESS

Hahaha, snygg matchning där! XD

2009-08-02 @ 22:48:05
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0