Äh

Var hos tandläkaren idag för första gången på typ ett år. Så fort jag inte är där går dom och skaffar TV i väntrummet, nu när jag inte har något som helst nöje av det, jag gick till och med och tog en Kalletidning av bara farten innan jag insåg att det fanns en stor platt-TV jag kunde roa mig med istället.

Själva tandläkarbesöket var helt värdelöst. Tog 5 minuter. Hon sa att dom egentligen skulle skrivit ut mig men min tandläkare var inte där så dom kunde inte göra det idag utan får göra om ett halvår.

Sen ljög jag också om hur ofta jag använder tandställningen men jag vet nog bäst själv hur ofta jag behöver använda den.

Och sen ljög jag för en telefonförsäljare. Jag sa att jag hade bråttom till bussen och gick sen åt motsatt håll från busstationen och in på H&M och är övertygad om att han såg. Jag hatar alla jävla försäljare, men jag kan inte låta bli att få dåligt samvete när jag dissar dom.

Det enda positiva med allt var att jag kunde åka hem på övergången på busskortet. Det gäller att uppskatta dom små sakerna här i livet.

Kommentarer
Postat av: Emelie

TV kan man ju kolla på när som helst men hur ofta får man möjlighet att läsa Kalletidningar eg?

2009-04-08 @ 00:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0