Söndagsparty med Filip och Fredrik

Vafan ska man säga? Under hela programmet satt jag och oroade mig för att dom inte skulle göra nåt dumt eller säga något dumt så att Marilyn Manson blir sur. Plågsamt var det. Ingen bra pr för Sverige direkt. Dom måste tycka att vi är helt störda. Allt var bara för mycket.

Tycker synd om Jonas Gardell som var rädd fär att resa och sen kommer han dit och är helt överflödig. Han hade inte behövt vara där alls, allt handlade bara om Marilyn.

Det kändes lite som att dom ville hinna göra allt innan dom blev av med sitt liveprogram på något sätt.

Det roligaste var iallafall när Fredriks dotter sa:
"Sean Penn...Filip"

Även fast jag inte tyckte det var bra så måste jag titta nästa vecka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0