Robinson

Jäklarns vad spännande Robinson är, det är definitivt veckans höjdpunkt. Eller ja.. nu blir det ju inte samma sak när Billing åkt ut pga av att han somnade. Men jag mina nya favoriter är Anna och Nina. Jarmo som jag inte gillade tidigare har höjt sig rejält. Jag har inget emot Christian heller, tycker han är rätt skön så jag var glad att han inte åkte ut.

De som jag hatar mest är nog Ellinor och Ranjit. Ellinor är så otroligt tjejig och dålig i ALLA tävlingar så jag tycker inte att hon ska få vara kvar bara för det. Ranjit verkar bara vara en wannabe och är allmänt tråkig.

Och sen en fråga som inte har något med Robinson att göra:

Varför ska alltid Jocke Berg från Kent som jag hatar ligga bakom massa bra musik? Först Lisa Miskovsky och sen den här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0