Nyupptäckt hat mot en tidigare okänd man

Anna Skipper säger att jag ska äta bregott medans UNT säger att jag inte ska det. Vem har egentligen rätt?

Såg på ett Sjukt avsnitt av debatt där Anna Skipper är med som handlar om fetma där folk blir riktigt arga på varandra till slut. Jag tycker inte Anna säger något dumt men hennes bror/man Olof Skipper däremot är en idiot. Han säger att tjocka personer inte ska visas i TV för att det kan uppmuntra folk att vilja bli tjocka eller det riktigt hemska:

Få överviktiga att känna sig nöjda med sig själva. Herregud vilken katastrof, man kan ju inte vara tjock och lycklig, så får det ju bara inte vara.

Men vi ska ju inte glömma bort att det inte är bra att vara för överviktig. Man får massa följdsjukdomar, men det här hatet tycker jag är sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0