Har jag pluggat?

NEJ! Men däremot ätit kakor och kollat på debatt. Riktigt intressant om "förnedrings-TV". Peter Harrysson har åldersnoja och vill tillbaka till 60-talet samtidigt som han är bitter över att han som är så smart och utbildande inte längre syns i TV.
Jag kan satsa Sigge på att han är för ipredlagen.

Visst det är mycket skit på TV t.ex. Hjälp jag är med i en japansk TV-show och jag kan väl räkna in Herre på täppan där också även om jag tittar på det (p.g.a. Erik & Mackan). Sanningens ögonblick har jag gett upp och avsnittet av grillad med Anna Book har jag inte vågat titta på. Men när dom ger sig på Robinson blir jag riktigt sur! Det är extremt utbildande.

Och samtidigt är det mycket dokumentärserier på TV som Sjukhuset, Färjan och Stockholm-arlanda eller min nya favorit - tonårsliv.

Det är väl trevligt att vi svenskar också kan göra TV-program istället för att köpa in allt från USA, även om det blir lägre kvalitet (Andra Avenyn)

Men man kan ju varva "förnedringen" av c-kändisar med allvarligare program, t.ex. tonårsliv då som handlar om tre 18-åringar, en med dyslexi, en med ett barn och en med ätstörning. Mitt tips till dig Peter Harrysson!

Och ett annat tips, ha koll på vad du anmäler dig själv till innan du skriver på kontraktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0