Grillad

Grillad har ju inte varit någon succé direkt men jag tyckte att fredagens avsnitt var roligt. Det var Dregen som grillades och han är ju ganska härlig. Sen älskar jag ju Järvheden och Robin Paulsson och Marika Carlsson skulle jag gärna se mer av. Att Claes Malmberg och Lennie Norman hoppade av för att "det var för elakt" är ju bara positivt.

För det är inte alls elakt, så långt ifrån man kan komma. Den enda som vågar vara lite elak är Järvheden och han är en av dom som är helt klart roligast. Oftast har komikerna sån respekt för den som ska bli grillad att dom hyllar personen istället och någon av dom andra komikerna får skiten. I det här avsnittet var det Hasse Brontén som blev mest utsatt.

I och för sig så vet jag ju inte hur svt klipper allt, det kan ju vara dom som förstör det roliga men jag längtar ändå mer till kanal5s version med bl.a. Soran och Betnér.

Apropå Robin Paulsson så kom jag och tänka på det här klippet

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0