Idoljuryn


Jag älskar verkligen den nya idoljuryn och jag fattar inte att den gamla inte böts ut tidigare. De var ju verkligen sämst. Ytliga, okunniga och inte alls roliga. Hur hamnade de egentligen där från början? Den nya juryn har ju varit i musikbranschen, skrivit låtar och hängt med kändisar. Vad har Peter, Kishti och Daniel egentligen gjort? Okej upptäckt Robyn men hallå, Andreas Carlson har skrivit Backstreet Boys " I want it that way ". ( Vilket får mig att tänka på en sak, vad hade BSB egentligen gjort utan alla svenskar? Andreas, Max Martin och Lisa Miskovsky?) Iallafall hur kan man inte gilla någon som säger:

" Vilken skön tröja du har på dig, det känns som att man bara vill fika på den"

Ett av Anders Bagges många roliga citat. Tänk om den här juryn hade varit med från början, vad kul man hade haft då. Hoppas att det är lika självklart för tv4 som för mig att dom ska fortsätta i all evighet.

Kommentarer
Postat av: TESS

Mm, jag håller med, visst är han/de sköna! :D Jag trodde att det skulle bli helt misslyckat när de böt ut juryn, men dte blev så mycket bättre! :D

2008-10-01 @ 21:05:21
URL: http://theresewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0